Jeugdinterclub 2024 W (125) UM11 3

Trots op onze jeugdinterclubbers!

Van onze 13 ingeschreven jeugdploegen voor de interclubcompetitie kroonden het afgelopen seizoen drie ploegen zich tot regiokampioen. Meteen goed voor een ticket voor de Vlaamse finals, iets waar we als club al heel trots op waren.

De Vlaamse finals vonden plaats van eind augustus tot midden september. Onze U09/4, U09/1 en UM11/3 kwamen na een deugddoende vakantie terug in actie. En wat een mooie resultaten sprokkelden ze bijeen!

Onze U09/4 schopten het tot in de halve finale. Grace en Cyriel speelden een spannende ontmoeting tegen TC Bosterhout, maar konden zich nét niet plaatsen voor de finale.

De meisjes Nina, Martha en Louise van UM11/3 speelden op zaterdag 14 september op Forest Hills hun finale tegen TC Wimbledon. Het was héél close, maar de titel moesten ze na het spannende dubbelspel aan de tegenpartij laten.

Als laatste mochten onze U09/1 aan de bak. Jack en Arthur streden voor wat ze waard zijn en haalden hun allerbeste en allermooiste tennis naar boven ook op Forest Hills tijdens hun finaledag op zondag 15 september. Helaas was het na een spannende dubbel ook voor hen nét niet...

Maar onze youngsters lieten het niet aan hun hart komen. Ze genoten met volle teugen van de terechte aandacht die ze kregen, op of naast het podium.

Een (bijna) vicekampioenstitel is minsten even mooi als de grote titel en zeker iets om trots op te zijn!

Alle TCZ'ers zijn dat alvast. Nog eens een hele dikke proficiat, Grace, Cyriel, Nina, Martha, Louise, Jack en Arthur!!

Hieronder enkele kiekjes van onze kampioenen. Ook alle andere jeugdinterclubspelers kwamen met mooie resultaten naar huis en zorgden voor heel wat leuke sfeerbeelden. Blader zeker even door het fotoalbum!

Jeugdinterclub 2024 W (124) U09 4
Jeugdinterclub 2024 W (133) UM11 3