Steeds op zoek naar helpende handen!

Tennis Tour Dubbel 2023 W (50)

Om van onze talrijke clubevenementen elke keer weer een succes te maken, is TCZ steeds op zoek naar helpende handen!

Ben jij iemand die wel eens enkele uurtjes wil helpen tijdens één van onze clubactiviteiten bij bv. catering, baruitbating, klaarzetten van feest- of receptietafels, bediening, vegen en sproeien van de terreinen tijdens onze tornooien, enz...?

Da's goed nieuws! Meld dit de volgende keer dat je op de club bent aan één van de bestuursleden, of vul hieronder meteen het formulier in om je aan te melden.

Het animatieteam neemt dan snel contact op om verder af te spreken waar en hoe we jouw hulp kunnen gebruiken!

Ook enthousiaste gezinsleden zijn trouwens meer dan welkom om mee een handje te komen toesteken. We weten niet altijd waar de verrassende hospitality of andere creatieve skills zich weten te verschuilen. 😊