Start veteranennamiddag, vrije dubbelavond en apérotennis 2023

Na een geslaagde open tennisdag en onze traditionele seizoensopener afgelopen zaterdag, gaat ons buitenseizoen komend weekend écht van start!

Op vrijdag 7 april bijten onze veteranen om 14.00u de spits af met hun eerste veteranennamiddag. Zij spelen elke week dubbels tot aan het einde van het seizoen.

’s Avonds om 19.00u start onze eerste vrije dubbelavond, met vernieuwde formule! Zo verwerken we de ladies en men’s nights in deze vrijdagavonden. Concreet wisselen we in een tijdslijn van vier weken af tussen twee dubbelavonden die openstaan voor iedereen (dames en heren gemengd), een dubbelavond voor heren en een dubbelavond voor dames.

Update 8 mei: vanaf 12 mei schakelen we terug over op elke week gemengde dubbels!

Eénmaal per maand wordt er net zoals vroeger opnieuw een lekkere hap bereid door een TCZ-hobbykok!

Bekijk via deze link de speelkalender tot eind juni voor de vrije dubbelavonden.

Op zondag 9 april om 10.00u houden we ons eerste apérotennis van het seizoen. Ook hier staken we de koppen bijeen om de formule wat extra punch te geven.

• Vanaf nu mag je telkens één gastspeler meebrengen die geen lid is van TCZ, maar wel is aangesloten bij Tennis Vlaanderen via een andere club.
  • Op zondag 18 juni organiseren we een heuse familiedag, hierover later meer.

Opgelet: omwille van de interclub zal het apérotennis van zondag 23 april t.e.m. begin juni tijdelijk niet doorgaan.

Bekijk via deze link de speelkalender tot eind juni voor het apérotennis.

Vooraf inschrijven voor deze activiteiten op vrijdag en zondag is niet nodig. De coördinator van dienst stelt de dubbelwedstrijdjes volgens het aantal aanwezigen op de dag zelf samen. Hierbij houdt hij/zij rekening houdend met ieders spelniveau.

Wij kijken er al naar uit om jullie massaal te verwelkomen.