Onze trainers scholen zich bij

Leuk en interessant nieuws uit de hoek van onze tennisschool... Daar zitten we immers niet stil en plaatsen we bijscholing heel hoog op de agenda! Een must om jullie steeds weer innoverende en blijvende kwalitatieve trainingen en lessen aan te bieden bij Tennisclub Zomergem.

Onze KidsTennistrainers zijn de zomervakantie goed gestart!

De meesten onder hen zijn nog maar pas met de neuzen uit de studieboeken, maar stonden gisteren alweer paraat om nieuwe kennis op te doen.

Tenniskennis dan... 😊 Een veel plezanter vak dan de klassiekers op school of unief en hogeschool, toch?

2023 07 04 Trainersopleiding W

De hele voormiddag luisterden onze trainers aandachtig naar gastspreker Dominique De Boeck en testten ze praktische oefeningen uit. Dit alles in het thema van de overgang van blauw naar rood in het KidsTennis.

Dominique is niet zomaar de eerste de beste. Hij is een ware referentie als het over bewegingsanalyse, functionele biomechanica en algemene tennistechniek gaat. Niet voor niets is hij regelmatig spreker op het jaarlijks Game Changers congres van Tennis Vlaanderen.

Onze hoofdtrainers Marc en Gregory zijn dus maar al te trots dat zij Dominique op onze club mochten verwelkomen.

Vol enthousiasme en inspiratie keerden onze trainers huiswaarts. Vol ongeduld ook om hun nieuwe kennis toe te passen tijdens de jeugdstages deze zomer én de winterlessen die starten in het najaar!