Seizoensafsluiter 2023 W (019)

Nagenieten van een fantastische seizoensafsluiter...

Wow! Onze seizoensafsluiter 2023 was er eentje om duimen en vingers van af te likken, toch? Letterlijk én figuurlijk.

Heerlijk genieten was het van de finalewedstrijden van de zomer- en wintercup, de verrassingsgalawedstrijd, de heerlijke hapjes en barbecue, alle vierings- en bedankingsmomentjes met als apotheose de huldiging van onze voorzitter Johny die eind dit jaar de fakkel doorgeeft.

Vijftien jaar voorzitterschap konden we niet ongezien laten passeren en we hebben er samen iets moois van gemaakt, het uitzwaaien van Johny. Dank aan iedereen die op zijn of haar eigen manier hierin een bijdrage leverde!

Met meer dan 130 waren we trouwens, afgelopen zaterdag! Jullie zorgden allemaal mee voor de gezellige sfeer zoals we het op TCZ gewend zijn en graag hebben.

Wij genieten volop na en nemen er de foto's en filmpjes nog eens bij... jullie ook?