Extra info open tornooiweken

Vanaf zaterdag vliegen we erin, onze open tornooiweken gaan van start! De tabellen en dagplanningen van het dubbeltornooi bekijken kan via deze link.

Onze terreinen, de bar, het terras en uiteraard onze tornooileiding zijn er klaar voor!
Zoals steeds voorzien we regelmatig een lekkere, snelle hap voor onze bezoekers.

Hiernaast zien jullie het menu. Alles is te verkrijgen aan democratische, ronde prijzen en vooraf reserveren is niet nodig!

Menu hapje eten open tornooiweken
Zondag 02/07 frietjes
Vrijdag 07/07 pastabeker
Zaterdag 08/07 hamburgers
Zondag 09/07 frietjes
Dinsdag 11/07 hotdogs en lasagne
Vrijdag 14/07 hamburgers
Zaterdag 15/07 pastabeker
Zondag 16/07 frietjes

Voor onze tornooien staan momenteel veel uren geblokkeerd in de terreinreservatie. Hierdoor is er tijdelijk minder speelgelegenheid voor onze recreatieve leden. Maar we hebben hier aandacht voor!

We doen er alles aan om terreinen die we niet nodig hebben, zo vlot mogelijk vrij te geven. Dus er komen zeker nog uren vrij. Houd m.a.w. de reservatie in de gaten!

Wie graag een uurtje wil tennissen en geen gaatje ziet in de reservatie, kan steeds bellen naar onze tornooileider Daan Blomme (0470 07 73 64). Misschien ziet hij dat er onverwacht ergens iets vrijkomt die avond…

Aan alle leden die de komende weken deelnemen aan onze open tornooiweken: veel succes!

Hopelijk spotten we veel TCZ’ers in de finales!

P.S.: de inschrijvingen voor het volwassenen enkeltornooi, de Tennis Fundays Kids en het jeugdtornooi staan nog enkele dagen open. Schrijf jullie nog snel in!